Klacht POSTNL: Post NL pakket is kwijt, Priority Shipping voor niks betaald!

Notohadinegoro

Op 09-09-2017 heb ik een bestelling gedaan afkomstig uit de VS met 'Priority Shipping' waar ik 33$ extra voor heb betaald.

Op 13-09-2017 is het pakket door de douane heen gegaan.
Op 18-09-2017 is mijn pakket vrijgegeven door douane.

Vanaf deze datum heb ik vaak contact opgenomen met Post NL. Zowel telefonisch, als email en chat. De medewerkers praten elkaar tegen, en ik moet ondertussen maar steeds 'afwachten' waar mijn pakketje is.

Zij hebben een melding gedaan bij de desbetreffende afdeling (inklarings afdeling). Hier zouden zij binnen 2 dagen een reactie krijgen maar dat hebben ze niet. De ene medewerker zegt dat de douane hier verantwoordelijk voor is, en dat zij het pakket in handen hebben. En de ander zegt dat dat niet het geval is bij mijn pakket. Omdat die al is vrijgegeven.

Voor de zoveelste keer contact opgenomen met Post NL, telefonisch, om te vragen waar mijn pakket is. Het pakket had namelijk binnen 6-10 dagen bij mij binnen moeten zijn.

Vervolgens moet ik weér afwachten en kan niemand mij verder helpen. Het is geen goedkoop pakket en ik heb dit besteld met Priority zodat ik het op tijd binnen zou krijgen.

Ik heb de douane vandaag gebeld, en de meneer vertelt mij dat hun het pakket niet hebben. Zij houden geen pakketjes vast als het is vrijgegeven. Post NL heeft dan de pakket al opgehaald. Het ligt dus volgens hun in de handen van Post NL.

Het is nu 27-09-2017, en nog steeds is mijn pakketje zoek. Elke keer word er gezegd dat ik 2 dagen moet wachten. Ondertussen heb ik mijn geld verloren van de Priority, en ook mijn geld voor het pakket als het niet OP TIJD bij mij geleverd is. Daarnaast is het niet alleen zonde van mijn geld, maar ook voor een groot feest waar het voor bedoelt was, dat nu he-le-maal in de soep loopt.

Ik ben het zat om te wachten, ik krijg makkelijke antwoorden, ik krijg het gevoel dat er niks met haast word gedaan en niet serieus wordt genomen. I

Ik eis dat mijn pakket NU ECHT met SPOED gevonden wordt en dat die deze week nog opgestuurd wordt. Zo niet, eis ik een vergoeding voor alle gemaakte kosten zowel Priority Shipping en mijn pakket.

Notohadinegoro

En ik heb niks aan antwoorden met dat ik weer 2 dagen moet wachten, en vervolgens weer geen vooruitgang is! Dit gebeurt al sinds de 18e!!!! Ik kan niet nog een keer wachten! Het pakket moet binnen komen. Ik ben woest over deze situatie.
    Geachte heer/mevrouw Notohadinegoro,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het teleurstellend is dat u op dit moment nog niet meer duidelijkheid over uw zending hebt, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden.

Ik zie dat er via eerder contact al een melding is aangemaakt met het verzoek om meer duidelijkheid over deze zending te krijgen. Kunt u aangeven of u sinds de datum van uw bericht nog contact heeft gehad met één van mijn collega's of dat u onlangs nog een update over dit pakket heeft ontvangen?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    Notohadinegoro

Ik heb gister voor het laatst contact opgenomen met de klantenservice. Vorige week was er een onderzoek gestart, waar ik al veel langer van te voren naar vroeg en zij mij beloofden het meteen te doen. Ik moest 4 dagen wachten op een reactie. Na 4 dagen bleek er helemaal geen onderzoek te zijn gestart. Weer 4 dagen voor niks gewacht. De ene keer zeggen ze dat ik tot maandag moest wachten, dan tot woensdag en nu hoor ik weer vrijdag.
    En zo gaat door. Vrijdag heb ik mijn pakket uiterst nodig. Het had zoiezo al 19 sept binnen moeten zijn. Aan de telefoon krijg ik onnuttige reacties en niemand lijkt echt te willen helpen. En zoals al die tijd, nee geen update ontvangen.
    Geachte heer, mevrouw Notohadinegoro,

Bedankt voor uw uitleg. Ik heb even gebeld met de verantwoordelijke afdeling. Ze zijn momenteel nog bezig met het onderzoek. Maar ik heb hen gevraagd om u zo spoedig mogelijk een update te geven over de status. U zult deze week bericht ontvangen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet