Klacht POSTNL: Post NL pakket retour gestuurd naar afzender.

Rob Vermeer

Post NL pakket retour gestuurd naar afzender.
Post NL stuurt een pakketje terug.
En zegt dat het pakketje ter afhaling lag bij een afhaal punt.
Dit terwijl wij er geen bericht van hadden ontvangen.
Dus we wisten niet dat er een pakket was.
Zeer slechte zaak, terwijl je er op zit te wachten.

Dat mijn pakketje zo snel mogelijk weer naar mij wordt gezonden.
Helaas kunnen ze het niet meer terug halen. Het blijft een raadsel. Heb de winkel al geïnformeerd. Maar het is niet de eerste keer. Ben al meerdere pakketten kwijt. En post die via de app moeten komen. En niet geleverd worden. Hoop dat ze die leiding gevende hier in Winterswijk is eens onder de loop nemen. We wachten af. Wel mijn complimenten naar klachtenkompas . Echt super jullie. Dank voor uw medewerking.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen kennisgeving heeft ontvangen van de mislukte bezorgpoging, waardoor u niet wist dat dit pakket voor u klaar lag bij een PostNL-punt. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is, vooral omdat het pakket nu weer teruggestuurd is naar de afzender. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Helaas kan ik het retour proces niet terugdraaien. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender. Mijn excuses voor dit ongemak.