Klacht POSTNL: Post NL pakket uit china niet geleverd!!

Lieke

Ik heb een pakket in China besteld en deze laten verzenden naar mijn werkadres, aangezien er dan altijd iemand is om het pakket in ontvangst te nemen. Na weken wachten nog steeds niets ontvangen. Contact opgenomen met China en zij zeiden dat het pakket reeds was afgeleverd, ik gaan informeren bij het lokale postNL service punt (ik heb trouwens geen kaartje ontvangen dat het pakket daar klaar lag), ze konden het pakket niet vinden en hadden het pakket alweer teruggestuurd?? Bij thuiskomst gelijk contact opgenomen met PostNL, zei zeiden inderdaad dat het pakket weer onderweg was naar China. In eerst instantie werd mij verteld dat ik waarschijnlijk niet thuis was geweest, toen ik vertelde dat het mijn werkadres betrof en daar altijd iemand aanwezig is werd mij verteld dat de verkoper het pakket niet naar mijn adres zou hebben verstuurd maar naar het lokale post NL punt. En dat er geen kaartjes meer in de bus werden gedaan van pakketten uit China??

Geachte mevrouw Sluys,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen kennisgeving heeft ontvangen van een door u af te halen pakket uit China.

Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht:

- Uw trackingcode (veelal beginnend met R- of 3S).

Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen.

PostNL