Klacht POSTNL: POST NL stelt bezorging uit

J.S.M. Werdler

POST NL bezorger stelt het bezorgmoment al voor de 2e dag uit. Heel ongeloofwaardig!!

Mijn pakket af laten leveren en bezorger aanspreken.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de vertraging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als een pakket niet wordt aangeboden en het verschoven wordt naar de volgende dag. Als het een bezorger niet lukt om op een redelijk tijdstip aan de deur te komen dan wordt de levering verschoven naar de volgende dag. Helaas zit u met de levering aan het eind van de route waardoor het kan voorkomen dat hij het bezorgmoment niet meer kan halen. Mijn welgemeende excuses daarvoor.

Volgens de track en trace informatie heeft u het pakket inmiddels ontvangen