Klacht POSTNL: Post NL vergeet te scannen en kost mij nu 40 dollar

JanJV

Ik heb een pakket per briefpost verzonden naar China. Het is een retourzending waar ik na ontvangst door de oorspronkelijke verzender geld retour zou krijgen. Echter heeft PostNL de zending op geen enkel punt geregistreerd, ondanks een code op het pakket.

De ontvanger in China claimt nu geen enkel pakket te hebben ontvangen, en ik heb geen enkel bewijs dat het pakket ook maar verzonden is.

Minimaal het vergoeden van de verzendkosten en eigenlijk ook het misgelopen bedrag dat ik retour zou moeten krijgen.

Ik snap natuurlijk dat dit niet een fijne situatie is. Helaas heeft u het pakket verzonden zonder Track & Trace, waardoor wij helaas ook niet kunnen achterhalen waar het mis is gegaan. Ik zie dat u hier ook al een klacht over in heeft gediend. Helaas kunnen wij niet uw bedrag vergoeden.