Klacht POSTNL: Post nl veroorzaakt (opzettelijk) risico van inbraak

Klachtnummer
# 567831
Gebruiker
Marilou
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Post nl laat pakketjes voor de deur neer zetten tijdens vakantie. Bij klachten wordt klant in wacht gezet voor 2 en 4 uur lang om klacht niet te hoeven behandelen. Bij bezorging zonder handtekening tijdens vakanties is risico van inbraak hoog aanwezig. Post nl geeft ergens antwoord of reactie op.

De oplossing

Antwoord geven, emailadres geven ivm aansprakelijkheidstelling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen