Klacht POSTNL: Post nl verpest sinterklaas feest!

Klachtnummer
# 283641
Gebruiker
Gillymar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Komen hun bezorg afspraak niet na!
Werkdag is niet eens voor bij en ontvang melding pakket komt vandaag niet meer aan maar morgen!!
Het is vandaag sinterklaas voor de kinderen en door jullie kan ik het niet nakomen...

Bel ik jullie op. Kom je gemakkelijk zeggen...We hebben 2 dagen verwerken en dan nog het versturen!.

Zeg dan gewoon meneer we kunnen de drukte niet aan.

En kom niet verdomme met andere smoesjes

Vandaag besteld morgen in huis post nl

Ja u zending is niet meegenomen... huh waarom krijg ik dan melding met de de levertijd!!!

De oplossing

Ik wil dat je 5 december op schuift naar morgen !! Zodat ik fatsoenlijk met me kids kan vieren!!

En ik wil me verzendkosten terug.

Bedankt voor je medewerking

Btw dit is de eerste sinterklaas feest van me jongste dochter helemaal in de soep door jullie!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bolly,

    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Helaas kan ik dit niet herstellen, of in contact komen met de chauffeur om nogmaals langs te laten komen. De chauffeur doet een tweede poging om uw pakket te bezorgen. Op http://www.postnl.nl nl/ wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven.

    Hopelijk is dit pakket inmiddels geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, dan ontvang ik van u graag de 3S-code(s) van de zending(en).

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen