Klacht POSTNL: Post NL verstopt zich achter een onderzoek over iets wat al lang duidelijk is.

Klachtnummer
# 541385
Gebruiker
R.J.H. v Eck
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 28-4-21 een pakket te waarden van 999€ Via de post verzekerd voor 1000€retour laten sturen, maar de medewerker van het post NLservice punt die het adres letterlijk over had kunnen schrijven heeft het verkeerde postbus nr er op gezet namelijk 12 ipv 42. Er is een onderzoek gestart onder namelijk nr. 13762126 ik heb daar al vele malen over terug gebeld maar er is geen vooruitgang. Terwijl de situatie duidelijk is namelijk dat de post in gebreken is gebleven, ze had immers gewoon een fout postbus nr op geschreven wat ze letterlijk van het originelen etiket van het doosje waarin het ook naar mij is gestuurd kunnen overnemen. Ik zou de betaling in 3 delen betalen en heb de eerste 333€ voldaan, maar krijg nu aanmaningen van, 3 in 1 betalingsregeling waar ik wel e-mail naar heb gestuurd om het uit te leggen maar daarop word niet gereageerd. Kortom ik eis dat de door mij geleden schade wordt vergoed door post NL, want zij zijn duidelijk in gebreken. Doordat het pakketje bij het verkeerde postbus nr is afgegeven en daarbij dus kwijt is geraakt.

Met vriendelijke groet, Rob van Eck

De oplossing

Post NL is mijn paket te waarde van 999€ en verzekerd voor 1000€ Kwijt geraakt. En ik zou verwachten dat post NL gaat uitbetalen.
Ipv te verstoppen achter een onderzoek over iets wat allang duidelijk is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een [klacht heeft over een lopend onderzoek. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zowel ik als mijn collega hebben u geïnformeerd over de status van het onderzoek Natuurlijk begrijp ik vanuit uw oogpunt zeer zeker dat het allemaal lang duurt. Echter moeten wij enkele navragen doen voordat wij het pakket als vermist gaan beschouwen. Ik wil u dan ook adviseren om dit af te wachten. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen