Klacht POSTNL: Post nl voert betaalde verhuisservice niet uit, keert beloofde restitutie niet uit en weigert klacht in behandeling te nemen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142719
Gebruiker
Sannepan
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Jullie hebben mijn gegevens meermaals gekregen, zwart op wit en telefonisch. Ik waardeer dat gelieg niet en jullie ronduit beschofte en onklantvriendelijke houding ook niet . Daarnaast heb ik zwart op wit een bevestiging gekregen dat ik geld terugkrijg. De maat is nu vol! Heb ik mijn geld niet binnen 7 dagen retour ga ik juridische stapen ondernemen gezien jullie zwart op wit de wanprestatie toe hebben gegeven, inclusief de tot op heden beloofde restitutie niet uitkeren. Daarnaast zal ik een aanvullende claim betreft geleden schade indienen in dien ik mijn geld niet retour krijg.
Bericht cc advocaat.

De oplossing

Geld retour en compensatie geleden schade, anders procedure rechtbank

7 reacties

  1. Auteur
    Sannepan
    Datum
    Aanvulling vd advocaat:
    Bij opstarten zaak worden de kosten die ik maak op jullie verhaald.
    Hierover wordt ook de dagrente doorberekend, evenals de dagrente van de door jullie in de brief toegezegde restitutie waarvan de betalingstermijn inmiddels verlopen is, met daarbij verzoek boetedoening.
    Fijn weekend!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw den Dikken,

    Ik vind het erg spijtig dat uw verhuisservice. We willen u graag helpen zoals we in de vorige klacht ook hebben aangegeven. Helaas hebben we van u niet de aanvullende informatie ontvangen. Graag ontvang ik die nog van u anders ben ik genoodzaakt om de klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.
  3. Auteur
    Sannepan
    Datum
    Ok, jullie blijven liegen. Dat wordt leuk als ik de brief met restitutietoezeghing en alle bevestigingsmails van jullie laat zien in de rechtbank...
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw den Dikken,

    Ik heb zojuist opnieuw op uw andere klacht gereageerd. Voor de overzichtelijkheid sluit ik deze klacht. Ik zie graag de gevraagde informatie (het ordernummer van uw verhuisservice) in de andere klacht terug.

    Met vriendelijke groet,
    Mena
    PostNL Klantenservice
  5. Auteur
    Sannepan
    Datum
    Op naar de rechtbank!
  6. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw den Dikken,

    Ik heb zojuist opnieuw op uw andere klacht gereageerd. Voor de overzichtelijkheid sluit ik deze klacht. Ik zie graag de gevraagde informatie (het ordernummer van uw verhuisservice) in de andere klacht terug.

    Met vriendelijke groet,
    Mena
    PostNL Klantenservice
  7. Auteur
    Sannepan
    Datum
    Klacht niet afgehandelt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sannepan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen