Klacht POSTNL: Post NL werknemers zijn niet serios !

sad Niet opgelost
Adrian Potarniche

Ik verwacht een kamera van MediaMarkt. TrakTrace zegt dat het bezorgd is maar ik heb nix gekregen.

Post Nl moet meer aandacht met zijn personel hebben.

TrackTrace deel dat mijn packet bezorgd is maar ik heb nix gekrijgen.

Dank u, Adrian!

Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

Aan de hand van de verzendcode heb ik onze systemen geraadpleegd. Volgens onze systemen is het pakket inderdaad afgeleverd op 17 januari 2022 om 13:39 uur op uw adres. Daarom raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. Desgewenst kan de verzender als onze opdrachtgever PostNL benaderen en afhankelijk van de verzendwijze een onderzoek aanvragen. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.