Klacht POSTNL: Post NL werknemers zijn niet serios !

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 577816
Gebruiker
Adrian Potarniche
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik verwacht een kamera van MediaMarkt. TrakTrace zegt dat het bezorgd is maar ik heb nix gekregen.

Post Nl moet meer aandacht met zijn personel hebben.

Gewenste oplossing

TrackTrace deel dat mijn packet bezorgd is maar ik heb nix gekrijgen.

Dank u, Adrian!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik onze systemen geraadpleegd. Volgens onze systemen is het pakket inderdaad afgeleverd op 17 januari 2022 om 13:39 uur op uw adres. Daarom raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. Desgewenst kan de verzender als onze opdrachtgever PostNL benaderen en afhankelijk van de verzendwijze een onderzoek aanvragen. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen