Klacht POSTNL: Post Nl zegt dat een pakket bezorgd is, terwijl dat helemaal niet is.

Klachtnummer
# 411956
Gebruiker
Hulsberg62
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket verstuurd naar iemand in Frankrijk. Post Nl zegt pakket is bezorgd. Franse partner, Colin prive, van PostNl zegt pakket is kwijt. Ik heb een teleurgestelde klant. En draai nu voor de kosten op.

De oplossing

Dat Post.nl zijn verantwoording neemt en toegeeft dat ze mijn pakket kwijt zijn, en het gaat oplossen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde in Frankrijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Het pakket is volgens mijn informatie op 18 december 2019 afgeleverd bij de geadresseerde. Aangezien uw pakket niet aangetekend is verstuurd, is een handtekening voor ontvangst niet nodig geweest. Ik kan daarom niet achterhalen wie uw zending heeft aangenomen. Dit kan de geadresseerde zelf geweest zijn, een huisgenoot, of één van de buren. Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met de geadresseerde en na te vragen of het pakket inmiddels is bezorgd. Omdat er voor ontvangst niet getekend hoeft te worden bij aflevering en de zending niet verzekerd is, is het niet mogelijk om een onderzoek op te starten of in aanmerking te komen voor een vergoeding. Het spijt me dat ik hierin geen verdere actie voor u kan ondernemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen