Opgelost door POSTNL: Post nl. Laat je onnodig wachten op de aflevering van een pakket!

angry Opgelost
BozeKlant#030

Pakket dat vrijdag j.l. afgeleverd zou worden tot op heden niet afgeleverd.Telkens andere tijdsbblokken en dan plotseling de aflevering veplaatsen naar zaterdag om vervolgens nadat ik de hele ochtend gewacht heb de aflevering verplaatst naar morgen maandag a.s.,ondanks dat ze aangeven dat het pakket is gesorteerd.

Zorgen dat het pakket bezorgd wordt binnen het aangegeven tijdsbestek.
IK ZOU DE AFZENDERS VAN PAKKETTEN WILLEN AANRADEN EEN ANDERE VERVOERDER TE KIEZEN!

Geachte heer/ mevrouw,

Erg spijtig dat de bezorging zo veel langer duurt dan verwacht. Ik kijk graag even met u mee om te zien hoe het ervoor staat. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Track & Trace code van het betreffende pakket

BozeKlant#030
    Code 35XLCB2379231.zojuist bericht dat zending onderweg is,desalnietemin te laat en onnodig wachten mijnerzijds door de door u opgegeven tijden en data.
    BozeKlant#030
    Ondanks dat mij is medegedeeld dat het pakket tussen 12.05 en 14.05 uur vandaag zou worden bezorgd is het nu om 14.25 uur wederom niet bezorgd!

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer uw pakket niet binnen het aangeven tijdvak wordt aangeboden nadat het pakket daarvoor in de sortering ook vertraging heeft opgelopen. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik dit toelichten.

Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het bij drukte of door andere omstandigheden een aantal dagen langer duren. Ik zie dat dit pakket standaard is verzonden en niet als spoedpakket. Ik zie gelukkig dat u het uiteindelijk wel heeft ontvangen op 3 juni.

We kunnen het tijdvak nooit helemaal garanderen. Dit is afhankelijk van hoe de route van de chauffeur die dag verloopt. Als het vlot gaat of het is rustiger dan kan het gebeuren dat de chauffeur eerder langs komt en wanneer het tegen zit kan er vertraging ontstaan. Ik hoop dat het bij volgende bestellingen weer soepel zal verlopen. Wij houden dit achter de schermen wel in de gaten om het tijdvak dan bij te kunnen stellen, maar het blijft een indicatie.

BozeKlant#030
De klacht is weliswaar opgelost,maar de argumentatie klopt van geen kanten.De stelligheid waarmee beweerd wordt uw pakket wordt vandaag tussen zo laat en zo laat bezorgd klopt niet en zeker als dit drie keer op rij wordt gedaan.Wellicht zou een betere monitoring een oplossing zijn!