Opgelost door POSTNL: Post nl. Laat je onnodig wachten op de aflevering van een pakket!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 368886
Gebruiker
BozeKlant#030
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Pakket dat vrijdag j.l. afgeleverd zou worden tot op heden niet afgeleverd.Telkens andere tijdsbblokken en dan plotseling de aflevering veplaatsen naar zaterdag om vervolgens nadat ik de hele ochtend gewacht heb de aflevering verplaatst naar morgen maandag a.s.,ondanks dat ze aangeven dat het pakket is gesorteerd.

De oplossing

Zorgen dat het pakket bezorgd wordt binnen het aangegeven tijdsbestek.
IK ZOU DE AFZENDERS VAN PAKKETTEN WILLEN AANRADEN EEN ANDERE VERVOERDER TE KIEZEN!

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg spijtig dat de bezorging zo veel langer duurt dan verwacht. Ik kijk graag even met u mee om te zien hoe het ervoor staat. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Track & Trace code van het betreffende pakket

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    BozeKlant#030
    Datum
    Code 35XLCB2379231.zojuist bericht dat zending onderweg is,desalnietemin te laat en onnodig wachten mijnerzijds door de door u opgegeven tijden en data.
  3. Auteur
    BozeKlant#030
    Datum
    Ondanks dat mij is medegedeeld dat het pakket tussen 12.05 en 14.05 uur vandaag zou worden bezorgd is het nu om 14.25 uur wederom niet bezorgd!
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer uw pakket niet binnen het aangeven tijdvak wordt aangeboden nadat het pakket daarvoor in de sortering ook vertraging heeft opgelopen. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik dit toelichten.

    Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het bij drukte of door andere omstandigheden een aantal dagen langer duren. Ik zie dat dit pakket standaard is verzonden en niet als spoedpakket. Ik zie gelukkig dat u het uiteindelijk wel heeft ontvangen op 3 juni.

    We kunnen het tijdvak nooit helemaal garanderen. Dit is afhankelijk van hoe de route van de chauffeur die dag verloopt. Als het vlot gaat of het is rustiger dan kan het gebeuren dat de chauffeur eerder langs komt en wanneer het tegen zit kan er vertraging ontstaan. Ik hoop dat het bij volgende bestellingen weer soepel zal verlopen. Wij houden dit achter de schermen wel in de gaten om het tijdvak dan bij te kunnen stellen, maar het blijft een indicatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BozeKlant#030
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is weliswaar opgelost,maar de argumentatie klopt van geen kanten.De stelligheid waarmee beweerd wordt uw pakket wordt vandaag tussen zo laat en zo laat bezorgd klopt niet en zeker als dit drie keer op rij wordt gedaan.Wellicht zou een betere monitoring een oplossing zijn!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen