Klacht POSTNL: post nog niet bezorgd

Ans

Vorige week (1-7-2014) een bestelling opgestuurd naar een adres in België.
Deze is echter nog steeds niet bezorgd. De bestelling is verstuurd in een bubbeltjesenvelop. Binnenin zit alles ook nog in doorzichting plastic verpakt met een faktuur erbij. Dus al zou er iets met de envelop gebeuren, dan kan de inhoud nog bij de geadresseerde aankomen.

De laatste twee maanden merk ik dat er vaker niet of zeer vertraagd geleverd wordt.

Ook als je navraag doet naar een zending duurt het bijna twee weken voordat je een eerste reactie krijgt. Kennelijk hebben ze het heel druk bij de klantenservice door de hoeveelheid klachten.

Dat de post zo snel mogelijk bezorgd wordt en dat men voor de toekomst zoveel mogelijk deze klachten probeert te voorkomen. Het is op het moment echt duimen dat iets aankomt.

Geachte mevrouw Evers,Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Wat zonde dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.Helaas heb ik niet de mogelijkheid om briefpost te traceren. Daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen of deze zending ook vertraging heeft opgelopen of dat er iets anders is misgegaan. Uiteraard heb ik hiervan melding gemaakt om dit in de gaten te houden. Ik hoop dat de zending nog zal aankomen.Met vriendelijke groet,Annet
    Ans
    helaas weer de bekende standaard reactie van Post.nl