Klacht POSTNL: post ontvangen die niet voor mij bedoeld is

jimmy

post ontvangen die voor andere adressen zijn bedoeld

correct bezorgen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u post voor andere adressen heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze situatie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil dit voorval graag melden om te bespreken met de verantwoordelijke medewerker. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Waren de verkeerde bezorgde poststukken voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of een streepjescode rechtsonder?
    - Op welke datum is dit gebeurd?
    - Voor welke adressen waren de poststukken bestemd? Ik ontvang graag de volledige adressen.
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wilt u dat we deze poststukken bij u ophalen of heeft u de post intussen op het juiste adres bezorgd of in de oranje brievenbus gedaan? Indien u graag wilt dat we de post ophalen verneem ik graag rond welk tijdstip we u het beste telefonisch kunnen bereiken voor het maken van een afspraak.