Klacht POSTNL: post ontvangen die niet voor mij bedoeld is

Klachtnummer
# 367502
Gebruiker
jimmy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

post ontvangen die voor andere adressen zijn bedoeld

De oplossing

correct bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u post voor andere adressen heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze situatie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil dit voorval graag melden om te bespreken met de verantwoordelijke medewerker. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Waren de verkeerde bezorgde poststukken voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of een streepjescode rechtsonder?
    - Op welke datum is dit gebeurd?
    - Voor welke adressen waren de poststukken bestemd? Ik ontvang graag de volledige adressen.
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wilt u dat we deze poststukken bij u ophalen of heeft u de post intussen op het juiste adres bezorgd of in de oranje brievenbus gedaan? Indien u graag wilt dat we de post ophalen verneem ik graag rond welk tijdstip we u het beste telefonisch kunnen bereiken voor het maken van een afspraak.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen