Opgelost door POSTNL: Post op ander adres

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 406417
Gebruiker
Anique
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Post word zomaar ergens anders bezorgd. Mijn adres staat er goed op maar doordat PostNL niet goed door straat kan door werkzaamheden aan straat, op ander adres bezorgd. Met een andere sticker erop geplaatst door PostNL. Probeer klacht door te geven maar is moeilijk achter te komen en moet via chat pfff en heb ik een nummer eindelijk word ik na 10 min aan de lijn te hebben gehangen tijdens gesprek eruit gegooid Grrrr.

Gewenste oplossing

Klacht serieus nemen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Er is duidelijk iets misgegaan tijdens het sorteren van uw poststuk waardoor er een herstelsticker met het verkeerde adres op de zending terechtgekomen is. Ik heb uw melding doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen