Klacht POSTNL: Post op het verkeerde adres bezorgd

Klachtnummer
# 122443
Gebruiker
Pieterrr1983@hotmail.com
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De oude bewoner laat haar post doorbezorgen naar haar nieuwe adres. Veel post van ons komt op haar adres binnen. Hierdoor komen rekeningen etc. te laat binnen. Inmiddels wonen we al meer dan 5 maanden op dit adres en komt post nog steeds niet aan.

De oplossing

Ik zou graag willen dat mijn post op mijn adres wordt bezorgd.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Schuppen,

    Graag help ik u verder met uw klacht. Onze excuses dat uw post onterecht wordt doorgestuurd. Ik kan me voorstellen dat dit hele vervelende gevolgen voor u heeft.

    Ik heb nog een paar aanvullende vragen om de klacht goed door te kunnen geven:
    Is de post die is doorgestuurd voorzien van een sticker of van een printregel?
    Om hoeveel poststukken gaat het ongeveer?
    Gaat het om poststukken die door PostNL worden bezorgd (veel zakelijk post gaat via andere postbedrijven).

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    An
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Pieterrr1983@hotmail.com
    Datum
    Beste An,

    De eerste brieven zijn door de oude bewoners hierheen gebracht en daar stond een printregel met hun huidige adres. Dit ging om brieven o.a. van de rechtbank, vitens en Nuon. Inmiddels zetten hun retour op de brief met de vermelding verkeerd bezorgd en heb ik al van de Nuon te horen gekregen dat ik een ander postadres door moet geven omdat zij niet langer op mijn adres kunnen bezorgen.

    Vriendelijke groet,

    Pieter van Schuppen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Schuppen,

    Om uw klacht verder in behandeling te nemen, heb ik aanvullende informatie van u nodig.

    Kunt u aangeven naar welk adres de post onterecht is doorgestuurd? Vanaf wanneer is dit gebeurd? En om hoeveel poststukken gaat het in totaal? Staan alle poststukken op uw eigen naam of ook op andere namen (zo ja, welke?). Uw reactie zie ik graag tegemoet.

    Met vriendleijke groet,
    Raffika
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?