Klacht POSTNL: post opengemaakt en inhoud eruit gehaald

Klachtnummer
# 189186
Gebruiker
rij
Datum
3 reacties

Details

De klacht

woensdagmiddag 5 oktober 2016 haal ik mijn post uit het afgesloten postkastje dat staat in de hal van het appartement waar ik woon. het bleek dat de post is opengemaakt en de inhoud bevattend 3 waardebonnen van de Postcode loterij eruit zijn gehaald, ook de Postcode agenda was opengemaakt.
dit is diefstal.

De oplossing

contact met gedupeerde opnemen en waardebonnen vergoeden .het blijkt dat ik al vanaf jan2016 geen prijzen meer heb ontvangen van de Postcodeloterij, ook blijkt nu dat meerdere bewoners geen post meer ontvangen van de postcodeloterij. post openmaken en de inhoud eruit halen is diefstal. ik wil dat de Post.nl mij benadert en een gesprek aangaat. ik hen ook aangifte gedaan bij de politie Apeldoorn

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hofman,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het een hele kwalijke zaak dat u deze post geopend in uw postkast heeft aangetroffen en dat de inhoud hieruit ontbreekt.

    PostNL is echter niet meer de enige postbezorger in Nederland. Zou u mij kunnen vertellen of er een oranje streepjescode rechtsonder op de envelop aanwezig is of dat de melding PostNL Port betaald op de zending vermeld staat?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet,

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    rij
    Datum
    Ja er staat een oranje streepjescode op de envelop, en er staat op port betaald
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Hofman,

    Hartelijk bedankt voor het nakijken. Ik heb een klacht opgemaakt. Omdat briefpost niet te traceren is kan ik de oorzaak niet achterhalen en een onderzoek is tevens niet mogelijk. Deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit met de betrokken medewerkers bespreken en de bezorging extra in de gaten houden om dit in de toekomst te voorkomen.

    Wellicht kunt u contact opnemen met de afzender en willen ze het nogmaals naar u versturen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?