Klacht POSTNL: post opengesneden bij post nl. inhoud gejat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 435940
Gebruiker
gerrit van der ende
Datum
2 reacties

Details

Klacht

munten besteld, envelop is gewogen, oke, maar de munten zijn gejat. bij post.nl de envelope was opengesneden met mes daar, en daarna naar de sorteer gegaan en daarna bezorgt. schande gewoon. daar gaat het verjaardagskado.

Gewenste oplossing

degene die dit gedaan heeft bij jullie een schadevergoeding laten betalen, simpel zat en op slaande voet ontslaan en alsnog als het gevonden wordt netjes bezorgen

Bijlagen

Geboden oplossing
als ze aangeven dat het met 80 km over de band gaat, terwijl het gecontroleerd is en daar is opengesneden, en de munten eruit halen en de verpakking waar ze inzaten er leeg instoppen zonder de enveloppe netjes dicht te maken, komen ze er niet mee weg, en dan zouden de munten nog daar moeten zijn. heel simpel. dus wat ze doorgeven is geen oplossing. ze zullen beter hun best moeten doen, als ze alsnog de munten vinden toesturen, en er zijn camera's die ze toch zorgvuldig kunnen checken, en de dief ontslaan want de envelope is gecontroleerd ook, en de machine snijdt niet zo zorgvuldig de onderkant open.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    gerrit van der ende
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst mijn excuus voor de verlate reactie. Op het moment hebben wij het ontzettend druk, wij doen dan ook ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Ik zie dat uw klacht al in behandeling is genomen en dat de teamleider aangeeft dat dit mogelijk is gebeurd bij het sorteren. Een brief gaat namelijk met 80km/h door de machine, dingen als munten, sleutels of scherpere/zwaardere objecten kunnen er dan ook uit vliegen waardoor er een gat in de envelop ontstaat. Ik wil u dan ook adviseren om in de toekomst de verpakking goed de verstevigen bij het verzenden van dit soort objecten. Verder kan ik u geef schadevergoeding toezeggen omdat briefpost onverzekerde poststukken zijn, dit verzoek kan ik dan ook niet honoreren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen