Klacht POSTNL: post pakket verdwenen in sorteerlocatie post nl het zwarte gat
Details
De klacht
Mijn pakket verdwenen in Post nl sorteer locatie !Wel een mooi sorry en pardon gekregen , en een mooi klant vriendelijkheid onderzoek per mail , maar daar blijft het dan ook bij !
In het sorteerstation zit waarschijnlijk een groot zwart gat waar vrij grote pakketten van aanzienlijk gewicht , in verdwijnen , zonder dat er ooit nog maar een stukje van het pakket terug gevonden wordt , en naast het grote zwarte gat , daar zit nog een vergeetput , om er maar niks verder meer mee te doen , zo van dat zijn we vergeten , dus klacht opgelost !
Als ik voor een klant werk , dan ben ik verzekerd voor deze klant !
Maar bij post nl , is het de gewoonte dat u , een verzekering afsluit , zodat zij maar geen verantwoording hoeven te nemen , voor wat u verstuurd .
En zo vele miljoenen overhoud aan verzekerings geld , aan de wel goed afgeleverde pakketten !
En zo haar integriteit in het bedrijf verloren laat gaan !
De oplossing
Vergoeding van de verzendkosten en het pakket ter waarde van 150,00 euro !Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.