Klacht POSTNL: post pakket verdwenen in sorteerlocatie post nl het zwarte gat

nooit ontvangen

Mijn pakket verdwenen in Post nl sorteer locatie !
Wel een mooi sorry en pardon gekregen , en een mooi klant vriendelijkheid onderzoek per mail , maar daar blijft het dan ook bij !
In het sorteerstation zit waarschijnlijk een groot zwart gat waar vrij grote pakketten van aanzienlijk gewicht , in verdwijnen , zonder dat er ooit nog maar een stukje van het pakket terug gevonden wordt , en naast het grote zwarte gat , daar zit nog een vergeetput , om er maar niks verder meer mee te doen , zo van dat zijn we vergeten , dus klacht opgelost !
Als ik voor een klant werk , dan ben ik verzekerd voor deze klant !
Maar bij post nl , is het de gewoonte dat u , een verzekering afsluit , zodat zij maar geen verantwoording hoeven te nemen , voor wat u verstuurd .
En zo vele miljoenen overhoud aan verzekerings geld , aan de wel goed afgeleverde pakketten !
En zo haar integriteit in het bedrijf verloren laat gaan !

Vergoeding van de verzendkosten en het pakket ter waarde van 150,00 euro !

Geachte heer Van der Bend, Ik begrijp dat dit een heel teleurstellende ervaring voor u is. Dat vind ik erg spijtig om te lezen. Helaas kan ik u geen ander antwoord geven als mijn collega eerder al heeft gedaan. Mochten we in de toekomst u toch van dienst kunnen zijn, dan doen wij dat natuurlijk graag.Met vriendelijke groet, Wietske
    nooit ontvangen
    Ik geloof niet , dat post nl mij nog van dienst kan zijn , daar ik niks koop voor sorry en excuus !
    Verstuur en ontvang , wel via andere kanalen , betaal wel iets meer maar dan bij post nl , maar dan komt mijn pakketje wel op de goede plek aan , en verdwijnt niet op de grote hoop , in de vergeet put , ook de mensen van het ophaal adres , zijn hun vertrouwen hier in uw bedrijf verloren !
    Ik zou graag andere regeling gezien hebben , dan wat u nu aanbied , dit pakket is gewoon gestolen !
    Geachte heer Van der Bend, Ik vind het vervelend dat u uw zending niet heeft ontvangen. Helaas kan ik niets veranderen aan de uitkomst van het onderzoek. Uw pakket is als standaard zending verstuurd. Hierdoor kan er geen schadevergoeding worden uitgekeerd. Ik wil u adviseren om waardevolle zendingen aangetekend te laten versturen.Met vriendelijke groet,Wendy
    nooit ontvangen
    Of een pakket verzenden niks kost !
    Als voor dat bedrag , niet eens zorg kan dragen , voor fatsoenlijke aflevering , dan is voor mij de bodem van de put bereikt voor post NL , u mag voor mij niet eens meer een kerstkaatje bezorgen , ieder bedrijf is verzekerd voor de klant waar hij of zij voor werkt , op deze manier bent u voor mij niet meer betrouwbaar , en uw integriteit is verloren gegaan , uw werknemers kunnen met onze pakketten doen wat zij maar willen , u heeft het verbruikt bij mij .