Klacht POSTNL: post pakket voor de deur niet gebeld en track en trace systeem volgen niet thuis vast alles op bezor

van zelst

er stond binnen 14 dagen weer een pakketje voor de deur, postnl vindt het te veel moeite om even te bellen, en ja ik heb een papier op de deur zitten, voor in de hall bellen omdat ik wel wil weten wie er voor de deur staat,maar dan nog
en mijn vorige klachten over een postbesteller, die voor hij op pad gaattrack en trace systeem vast op bezorgd zet?dus zo rond 7.30 en vervolgens je pakketje rond 12,00 in de brievenbus vindt, snappen jullie nu wat ik bedoel en zijn jullie nog van plan om er wat aan te gaan doen, of zoals ik een tijdje geleden een web winkel heb gebeld en dit heb verteld , ik als reactie kreeg we hebben niet het idee dat ze iets met onze klachten doen, nou dat heb ik dus ook niet, en kom nou niet o, wat vervelend voor u jullie menen er toch niets van

oplossen en fatsoenlijk antwoord geven waar ik wat mee kan

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Begrijp ik goed dat de chauffeur dit pakket onbeheerd voor de deur heeft achtergelaten? Als dit het geval is wil ik hier uiteraard een klacht over aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw e-mail adres.