Klacht POSTNL: Post / pakketjes zonder track&trace worden regelmatig niet bezorgd.

Michel S

Post / pakketjes zonder track&trace worden regelmatig niet bezorgd.

Minder post en pakketjes kwijtraken. Betere tegemoetkoming / vergoeding als dingen kwijtraken.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat er zendingen zonder track en trace niet bij u aankomen. Omdat de afzender ervoor heeft gekozen om deze zonder track en trace te versturen kunnen er geen vervolg acties worden ondernomen. Als een afzender een zending op deze manier verstuurd gaat hij/zij akkoord met de algemene voorwaarden. Dit betekent dat er voor deze zendingen geen vergoeding of tegemoetkoming gegeven kan worden.

Michel S
Ze kunnen er niets aan doen, staat in de algemene voorwaarden dat er geen vergoeding wordt gegeven. Eerlijk gezegd, had ik niet anders verwacht dan zo’n reactie.