Klacht POSTNL: Post / pakketjes zonder track&trace worden regelmatig niet bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361381
Gebruiker
Michel S
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post / pakketjes zonder track&trace worden regelmatig niet bezorgd.

De oplossing

Minder post en pakketjes kwijtraken. Betere tegemoetkoming / vergoeding als dingen kwijtraken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat er zendingen zonder track en trace niet bij u aankomen. Omdat de afzender ervoor heeft gekozen om deze zonder track en trace te versturen kunnen er geen vervolg acties worden ondernomen. Als een afzender een zending op deze manier verstuurd gaat hij/zij akkoord met de algemene voorwaarden. Dit betekent dat er voor deze zendingen geen vergoeding of tegemoetkoming gegeven kan worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel S
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze kunnen er niets aan doen, staat in de algemene voorwaarden dat er geen vergoeding wordt gegeven. Eerlijk gezegd, had ik niet anders verwacht dan zo’n reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen