Klacht POSTNL: Post parket aan verkeerde gegeven

Klachtnummer
# 42165
Gebruiker
Johnvermeer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik woon in een flat en nu heeft de postboden mijn parket aan iemand mee geven die zig voor doet al mijn en ik mijn parket dus kwijt ben
Ik heb de bezorgster er al vaker op aan gesproken niet zo maar parketen aan iemand mee te geven zij gaf hier op aan hier geen rekening mee te moeten houden ik snap gewoon weg niet dat je parketen aan iedereen kan mee geven
Zeker als je in een flat van meer dan 100 gezinnen kan mee geven
Er zijn vaker deze klachten hier in mijn flat gebeurt
Ik heb nu het bedrijf aan geschreven en PTT ook nu maar wachten op antwoord

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Vermeer,Naar aanleiding van uw reactie bericht ik u als volgt.Inmiddels heb ik de klacht erbij gezocht in ons systeem. De chauffeur is er inmiddels op aangesproken dat deze de zending niet correct heeft afgegeven.Uiteraard excuus dat dit is voorgekomen en ik wil u adviseren om verder contact op te nemen met de afzender. Met vriendelijke groet,Annelies
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen