Klacht POSTNL: Post pas een maand later bezorgd. in dit geval ook nog een rekening. Kan echt niet.

sven123

Krijg vandaag , 19 januari 2018 een brief die 22 december is verstuurd, uiteraard een rekening die inmiddels te laat is.

Lekker bezig jongens.

Eens met de bezorgers in Venlo noord om tafel gaan zitten want dit slaat helemaal nergens op.

En de 20 euro die dit geintje me nu extra gaat kosten? Nemen jullie die ook voor rekening ?

Geachte heer, mevrouw Wolters,

Hartelijk dank voor uw reactie op deze website. Ik begrijp hieruit dat u een brief veel te laat heeft ontvangen. Graag informeer ik u hierover.

Deze zending heeft er inderdaad te lang over gedaan. Wat er precies mee is gebeurd, kunnen we vanuit hier niet precies nagaan omdat dit om een zending gaat welke niet geregistreerd wordt.

Omdat er meerdere postorganisaties actief zijn in Nederland (zoals Sandd en Business Post) wil ik er graag zeker van zijn dat wij verantwoordelijk zijn voor de bezorging. Kunt u daarvoor kijken of er een PostNL-logo en/of oranje streepjescode op de envelop staat? Als wij verantwoordelijk waren voor de bezorging, wil ik graag uw klacht registreren zodat wij onze processen kunnen verbeteren en na kunnen gaan of het vaker is voorgekomen in uw postcodegebied. Kunt u ook aangeven wie de afzender van het betreffende poststuk was?

Een vergoeding van de extra kosten die zijn gemaakt kan ik niet geven omdat dit onder gevolgschade valt. Dat is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden.

Ik hoor bovenstaande graag van u.

Irene
    PostNL