Klacht POSTNL: Post raakt zoek!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 406678
Gebruiker
Kerstman#2512
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brief uit Polen 2 weken geleden verstuurd, maar nog niet ontvangen. In november ook de brieven van de huisarts over de griepprik NIET ontvangen. Afgelopen zomer een prijs van de postcodeloterij NIET ontvangen.

De oplossing

Zorgen dat ik nu mijn brief ontvang en voortaan alle verstuurde post.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het erg vervelend dat u uw pakket met verzendcode RR340751553PL nog niet heeft ontvangen. Deze code is niet bekend in ons systeem, ik kan u dan ook niet voorzien van informatie. Indien het te lang duurt kunt u contact zoeken met de afzender. Deze kan bij de vervoerder ter plaatse een onderzoek opstarten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kerstman#2512
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het ging nl. niet alleen om deze zending, maar de afgelopen 5 maanden zijn er 6 poststukken NIET ontvangen , zoals tijdschrifren, brieven huisarts ed.. Als het alleen deze zending betrof had ik nog geen kkacht ingediend, maar dit was de druppel. Heb hierover ook direct contact gehad met Post NL.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?