Klacht POSTNL: Post retour

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 436060
Gebruiker
Poezenkind@
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg al 2x post retour met de mededeling dat het adres onjuist is. Dit klopt echter wél en heb deze opnieuw gefrankeerd en verzonden. Komt opnieuw retour!!! Heel vervelend, temeer omdat het post is voor bewoners in een zorgcentrum.

De oplossing

Duidelijkheid geven en porto retour betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het versturen van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om een zending meerdere malen retour te te ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is het adres van de geadresseerde?

    - Op welke datum heeft u de post precies verzonden en op welke datum is het retour gekomen?

    - Op welke locatie heeft u de de zending gepost?

    - Waar heeft u uw retour adres vermeld op de envelop?

    - Wat is uw e-mail adres?

    - Heeft u contact gehad met het zorgcentrum of te vragen of er bijzonderheden zijn op het adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Poezenkind@
    Datum
    Wat is dit een ontmoedigingsbeleid. Zoveel vragen over een brief wat in totaal 4 weken onderweg is geweest en 2x weer retour is gekomen. Ik heb de brief inmiddels zelf naar het Zorgcentrum gebracht. Ik verspil hier verder dan ook geen energie meer aan. De postbezorger mag beter geïnstrueerd worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Poezenkind@
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moest een enorme reeks onzinnige vragen invullen. Een totaal ontmoedigingsbeleid. Ik heb afgezien van verdere stappen. De post persoonlijk weggebracht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen