Klacht POSTNL: post stukken niet bezorgd.

Klachtnummer
# 343139
Gebruiker
jeroen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Meerdere poststukken niet bezorgd.

ik zie in de app dat er 4 post stukken onder weg waren, de laatste heb ik ontvangen de andere 3 die op eerdere data zouden binnen komen nog steeds niet ontvangen.

onder dit post stuk zat ook een kaart dat mijn pakketje uit het buitenland bij het service punt werd afgeleverd, geluk dat ik via de app kon zien dat hij daar lag anders had ik die ook nog gemist en was deze terug gestuurd.

Maar goed, dan nog steeds zijn er dus 3 post stukken niet bezorgt.

Graag zou ik willen weten waar mijn poststukken zijn gebleven.

Mijn postcode is 7906LH 26 Hoogeveen

De oplossing

uitzoeken waar mijn post stukken blijven.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw poststukken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op het moment dat poststukken in de app staan kan het tot vier bezorgdagen (dus exclusief zondag en maandag) duren totdat het desbetreffende poststuk wordt bezorgd. Vanaf wanneer staan deze in de app? Wilt u daarnaast ook uw e-mailadres doorsturen en aangeven wie de afzenders zijn? Mocht het langer zijn dan vier bezorgdagen dan kan ik een klacht voor u aanmaken.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    jeroen
    Datum
    Zilveren kruis

    En

    Dongguan humen taibao road no. 139 linshixin
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht aangemaakt. Omdat briefpost verder niet te traceren is, ondanks dat u er een foto van heeft gezien zal u hier geen verder bericht over ontvangen. Deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de bezorgers en zal de bezorging extra in de gaten houden om dit weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen