Klacht POSTNL: Post te lang onderweg

Klachtnummer
# 403560
Gebruiker
LichtjesAvond#1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het komt regelmatig voor dat de post 3 of 4 dagen later pas wordt bezorgd.

De oplossing

dat de brievenbus iedere dag geleegd wordt en de post de volgende dag wordt bezorgd bij degene waar de post voor bestemd is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We doen ons uiterste best om post de volgende werkdag te bezorgen. Bij 98% van de gevallen is dit ook zo. Echter komt het voor dat een zending een paar dagen langer over het sorteerproces doet. Dit zijn incidenten en kunnen niet voorkomen worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?