Klacht POSTNL: Post tenonrecht retour afzender

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381287
Gebruiker
Postbus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post die naar ons postbus adres is verzonden is door Post NL naar afzender teruggestuurd met de opmerking: "PB opgeheven".
Onze postbus is niet opgeheven, die hebben wij nog steeds.
Vandaag een uur bezig geweest om via de site van PostNL een klacht in te dienen, maar geen telefoonnummer te vinden. Vervolgens het formulier ingevuld, die krijg ik niet verstuurd omdat er gegevens zouden ontbreken. Alles was ingevuld maar de site werkt schijnbaar niet.

De oplossing

Beter toezien op hun bezorgers, steekproeven houden, zorgen dat hun site bereikbaar is, en als telefonisch contact al mogelijk is mensen op een normale manier te woord staan.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat iemand post heeft gestuurd naar uw postbus, maar dat deze onterecht is teruggestuurd. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat het om een postbusadres gaat, raad ik u aan om hierover een klacht in te dienen bij onze zakelijke klantenservice. Zij behandelen namelijk alle klachten over postbus adressen. U kunt contact opnemen via de volgende link: https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Postbus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen