Klacht POSTNL: Post terecht gekomen bij postbus 99054

Klachtnummer
# 310316
Gebruiker
Pieter Jan -pj
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klacht POSTNL: Post terecht gekomen bij postbus 99054
Een pakketje is bij een pick up point geweigerd de gene die het verstuurd heeft reageert niet meer en graag zou ik het pakket wat als een verrassing was bedoelt nu naar het adres waar het moet wezen ik heb de foto van de inhoud van het pakket track and trace code

De oplossing

het pakketje waar een tas in zit wat als cadeau voor me vriendin was bedoelt naar me huis adres gestuurd word

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Temming,

    Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een pakket met een cadeau voor uw vriendin nooit aangekomen is. Ik vind dit een kwalijke zaak waar ik u graag mijn excuses voor wil aanbieden.

    De afzender van het pakket kan doorgaans contact met ons opnemen om een onderzoek te starten. Graag kijk ik even met u mee. Zou u de tracking code kunnen sturen als reactie op dit bericht?

    Mocht u sneller antwoord willen dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice. Dit kan via social media of telefonisch.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Sannette
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen