Klacht POSTNL: Post terecht gekomen bij postbus 99054

Pieter Jan -pj

Klacht POSTNL: Post terecht gekomen bij postbus 99054
Een pakketje is bij een pick up point geweigerd de gene die het verstuurd heeft reageert niet meer en graag zou ik het pakket wat als een verrassing was bedoelt nu naar het adres waar het moet wezen ik heb de foto van de inhoud van het pakket track and trace code

het pakketje waar een tas in zit wat als cadeau voor me vriendin was bedoelt naar me huis adres gestuurd word

Geachte heer Temming,

Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een pakket met een cadeau voor uw vriendin nooit aangekomen is. Ik vind dit een kwalijke zaak waar ik u graag mijn excuses voor wil aanbieden.

De afzender van het pakket kan doorgaans contact met ons opnemen om een onderzoek te starten. Graag kijk ik even met u mee. Zou u de tracking code kunnen sturen als reactie op dit bericht?

Mocht u sneller antwoord willen dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice. Dit kan via social media of telefonisch.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Sannette
    PostNL