Klacht POSTNL: Post uit het buitenland wordt achter gehouden

Vinny79

In de app van post Nl staan 2 foto’s van pakjes die binnen zouden komen maar tot op heden is er nog niks bezorgd na 30 dagen

Dat onze pakjes bezorgd worden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u twee pakketten uit het Buitenland verwacht, maar nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat de status is van uw zending. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.

Vinny79
Dat de verzender maar moet achtergelaten waar me pakket is terwijl PostNL een foto van me paket gestuurd had met te verwachte post.