Klacht POSTNL: Post uit Japan komt niet aan en wordt terug gestuurd.

StynVdHaterd

Ik heb meerdere spullen besteld uit Japan, allemaal via JapanPost. Deze zit volgens hun aangesloten op PostNL hier.

Nu is al 1 item terug gestuurd naar Japan omdat, volgens hun, "niemand het kwam ophalen". Ik ben enorm verrast door dit bericht aangezien ik NOOIT een bericht van PostNL, of wie dan ook, heb gekregen dat ik iets ergens moest ophalen.

Nu heb ik nog een pakket dat "in Nederland is" voor al 8 dagen. Het zit daar vast in Den Haag en er gebeurd niks mee. Nu ben ik bang dat het dit en het 3e pakket hetzelfde lot gaan krijgen als de 1e. Gewoon zonder bericht worden terug gestuurd.

Hier is een track & trace nummer van pakket nummer 2, aangezien pakket nummer 1 al terug is in Japan.

RX073400724JP

Ik wil hier z.s.m opheldering over wat er nu precies aan de hand is.
En natuurlijk wil ik gewoon mijn pakket kunnen ontvangen. Als ik ze moet ophalen is dit allemaal prima, maar dan wil ik daarover wel een bericht ontvangen. Klinkt nogal als een no-brainer voor een bedrijf van deze grootte.

Ik snap inderdaad dat u hier bezorgd over bent. Ik heb even voor u gekeken en zie inderdaad dat de zending op 25-11 in Nederland aangekomen is. Helaas is de zending verder nog niet bij ons verwerkt. Hierdoor heb ik helaas nog niet echt informatie over wanneer deze zending precies afgeleverd gaat worden. Het is op het namelijk extreem druk, waardoor wij helaas niet alles kunnen verwerken en binnenlandse en buitenlandse zendingen helaas vertraagd raken. Wij doen ons best om het alsnog zo snel mogelijk af te leveren.

StynVdHaterd
Ik snap dat het rond deze tijd extreem druk is. Ook met Corona. Maar dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat ik niet wil dat mijn pakket opnieuw terug naar Japan gaat. Maar daar wordt niks over gezegt.