Klacht POSTNL: Post vaak te laat!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 646033
Gebruiker
GL Louwerse
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Post komt zeer vaak te laat !
Terwijl in de post nl app staat dat er post komt op die dag !
Ook bestellingen (boeken bv) die door de brievenbus kunnen komen niet op de goede dag maar later!
Dus voor elf uur in de avond gekocht de volgende dag in huis wordt dan in dit geval pas maandag ! Terwijl het op ,zaterdag geleverd had moeten worden!

Gewenste oplossing

Post op de goede dag leveren en niet dan pas bv na het weekend op dinsdag of misschien zelfs woensdags!
Geboden oplossing
Afwachten hoe het de komende weken zal gaan met de postbezorging. En of de abonnementen, briefpost, en pakketjes die door de brievenbus kunnen op tijd geleverd gaan worden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat uw post zeer vaak te laat komt. Sorry hiervoor, ik kan me voorstellen dat u ervan baalt.

    Er is een kans dat de post alleen wat langer onderweg is. Wekelijks bezorgen we ongeveer 35 miljoen brieven en kaarten. Gelukkig raakt er maar zelden echt iets zoek. Maar natuurlijk is het niet fijn als er een kaart of brief niet (op tijd) aankomt. We weten uit ervaring dat vertraagde post meestal binnen 4 dagen alsnog bezorgd wordt. Omdat briefpost geen track & trace heeft, kan ik niet uitzoeken waar uw post is. We houden bij het sorteren namelijk geen administratie bij over waar post heen gaat. Daarom kunnen we helaas ook geen onderzoek starten.

    Wel heb ik uw klacht geregistreerd. Ik geef uw signaal door aan de leidinggevende van de afdeling postbezorging in uw postcodegebied. Die bespreekt de situatie ook met de bezorgers. We gaan met extra aandacht kijken naar de postbezorging bij u in de buurt. Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen