Opgelost door POSTNL: Post van de hele straat in de brievenbus

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56571
Gebruiker
Annette
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het is niet de eerste keer dat wij behalve onze eigen post ook de post van de buurman in de brievenbus vinden. We wonen gewonen in een rijtjeshuis dus ik krijg het gevoel dat de postbode zich er behoorlijk makkelijk van af wil maken...!
Ik heb er nooit een punt van gemaakt, want ach, hoe groot is de moeite voor mij om het even bij de buurman door de bus te gooien...
Maar vandaag was de druppel!! Ik vond vandaag een flinke stapel poststukken op de mat. 13 om precies te zijn. Daarvan was er geen enkele op mijn huis geadresseerd. Wel voor de buurman en de buurman daarnaast en daarnaast en nog een paar huizen verderop in de straat!!! 5 verschillende adressen dus bij mij in de bus! Nu kan ik toch echt niet meer aan een ongelukje denken, dit is duidelijk opzet. Makkelijk hoor! Hij de centjes, ik het werk! Ik baal hier behoorlijk van !!! Vooral omdat het niet de eerste keer is! Nog even en ik kan de hele wijk gaan doen...

De oplossing

Deze postbode moet flink op zijn vingers getikt worden!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Teeuw,Bedankt voor uw bericht op deze website waarin u aangeeft dat u post heeft ontvangen welke niet voor u maar voor uw buurtgenoten bestemd is. Ik vind dit erg vervelend en bied u hiervoor mijn excuses aan. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken. Omdat dit helaas niet is gelukt, informeer ik u op deze wijze.Uw klacht heb ik doorgegeven aan de manager van de afdeling bezorging van uw woonplaats. Hij zal de betrokken medewerker aanspreken op de gemaakte fouten. U kunt er vanuit gaan dat de kwalitieit van de postbezorging daarmee weer op het niveau komt dat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongerief.Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik deze uiteraard graag van u.Met vriendelijke groet,Willemien
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Annette
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie! Ik hoop inderdaad dat de oplossing die u aangegeven hebt goed afgehandeld wordt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annette
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen