Opgelost door POSTNL: Post van Post.NL wordt niet door gestuurd.
Details
Klacht
Op 4 juni 2018 doorzendservice aangevraagd voor ingaande 22 juni 2018 tot en met 12 september 2018.Tot op heden krijgen wij de normale post, zoals Televezier en bankafschriften, niet door gestuurd.
Door familie omstandigheden moesten 30 juli 2018 voor enkele dagen terug naar Nederland, tot onze verbijstering lag me daar een stapel post, niet van Sandd, maar van Post.NL waar je u tegen zegt.
We betalen voor de doorzendservice € 128,40 er wordt, naar schatting, maar 2% door gestuurd.
Dit gebeurd ons nu al jaren en we krijgen steed maar weer te hren we zoeken het uit of het ligt aan de Oostenrijkse Post.
Deze vlieger gaat niet op want we hebben de zelfde ervaring toen we naar Frankrijk de post door lieten sturen.
Typisch het komt van uit Nederland naar Frankrijk of Oostenrijk en de post in het buitenland die het niet goed doet. Onbegrijpelijk en dat voor de bedragen die je ervoor moet betalen. Men stuurt je gewoon met een kluitje in het riet want antwoorden als het ligt niet aan ons maar..................... of het is Sandd post.!!!!!!!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.