Opgelost door POSTNL: Post van Post.NL wordt niet door gestuurd.

sad Opgelost
x.1rob

Op 4 juni 2018 doorzendservice aangevraagd voor ingaande 22 juni 2018 tot en met 12 september 2018.
Tot op heden krijgen wij de normale post, zoals Televezier en bankafschriften, niet door gestuurd.
Door familie omstandigheden moesten 30 juli 2018 voor enkele dagen terug naar Nederland, tot onze verbijstering lag me daar een stapel post, niet van Sandd, maar van Post.NL waar je u tegen zegt.
We betalen voor de doorzendservice € 128,40 er wordt, naar schatting, maar 2% door gestuurd.
Dit gebeurd ons nu al jaren en we krijgen steed maar weer te hren we zoeken het uit of het ligt aan de Oostenrijkse Post.
Deze vlieger gaat niet op want we hebben de zelfde ervaring toen we naar Frankrijk de post door lieten sturen.
Typisch het komt van uit Nederland naar Frankrijk of Oostenrijk en de post in het buitenland die het niet goed doet. Onbegrijpelijk en dat voor de bedragen die je ervoor moet betalen. Men stuurt je gewoon met een kluitje in het riet want antwoorden als het ligt niet aan ons maar..................... of het is Sandd post.!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag voor het eerst sinds weken Post in Oostenrijk aangekomen! Of dit per ongeluk is of structureel zal blijken.

Geachte heer, mevrouw De Zinger,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat een groot deel van uw post niet wordt doorgezonden. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik de Doorzendservice gecontroleerd, deze is actief en goed verwerkt in ons systeem. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u:

• Wat is de tenaamstelling van de poststukken die op uw Nederlandse adres zijn bezorgd?
    • Wat is het volledige Nederlandse adres en het volledige Oostenrijkse adres?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. U mag de gegevens uiteraard versturen in een privébericht.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Klantenservice PostNL
    x.1rob
    Geachte Tamar,

Gaarne geef ik u hierbij de gevraagde gegevens:

1) tenaamstelling van de poststukken die op het Nederlandse adres bezorgd zijn, is als volgt. R. de Zinger

2) het volledige Nederlandse adres is : Stationsstraat 1 - S, 3881AA Putten.

2a) het volledige Oostenrijkse adres is: Paal 158 , 8862 Stadl-Predlitz.
    Zie ook Order nr.: VK1121087065.

Onduidelijk is uit uw reactie dat dit ons ook gebeurd is in Frankrijk.
    Voor alle duidelijkheid de Post wordt vanuit Nederland doorgestuurd naar Oostenrijk maar ook in die tijd ( 2008 t/m 2012) naar Frankrijk en het gaat alle twee mis.!
    Met als enig excuus het ligt aan de Post in het buitenland.

R. de Zinger.
    Geachte heer de Zinger,

Bedankt voor het toezenden van de aanvullende gegevens. Ik kan me voorstellen dat dit een hele lastige situatie voor u oplevert en teleurstellend voor u is. Hiervoor bied ik u graag mijn excuses aan.

Uw aanvraag voor de Doorzendservice staat correct in ons systeem. Er gaat iets mis op de verantwoordelijke postvestiging. Ik ga uw klacht doorgeven aan de manager aldaar met het verzoek dit met de betrokken medewerkers te bespreken. Ook zal er extra aandacht zijn voor het correct doorsturen van uw post.

Omdat uw klacht intern wordt opgelost, ontvangt u geen verdere reactie. Als er ondanks onze extra aandacht toch geen verbetering in de doorzendservice optreedt, laat het mij dan gerust weten. Voor de goede orde maak ik u erop attent dat naast PostNL ook andere verspreidorganisaties post bezorgen. Alle door PostNL vervoerde poststukken zijn herkenbaar aan de oranje streepjescode die tijdens de verwerking wordt aangebracht.

U geeft ook aan dat er in 2008 tot en met 2012 ook voorvallen zijn geweest met de Doorzendservice. Klachten die langer dan een jaar geleden zijn voorgevallen kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen, omdat wij geen gerichte acties tot het voorkomen daarvan meer kunnen nemen.

Bram
    PostNL