Klacht POSTNL: Post veel te laat ontvangen

# 532061
Lutina75

De afgelopen dagen staat er in de app dat ik mail zal ontvangen. Dat krijg ik niet terwijl het wel juist geadresseerd is. Vervolgens ontvang ik het een aantal dagen later met een sticker over de tekst: Herstel/retour huisadres.
Een vriendin had precies hetzelfde. Wat is hier aan de hand?

Ik wil uitleg en ik wil dat dit niet meer voorkomt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De herstel/retoursticker is op uw post geplakt omdat uw poststuk tijdens de postverwerking voor een andere straat of wijk dan de uwe gesorteerd is. Deze fout is ontdekt, daarom heeft uw poststuk deze sticker gekregen en is vervolgens opnieuw gesorteerd. Uw post is dus niet op een ander adres bezorgd, want de fout is tijdig ontdekt.

Ik hoop dat ik hiermee uw onduidelijkheden heb kunnen wegnemen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.