Klacht POSTNL: Post veel te laat ontvangen

Klachtnummer
# 532061
Gebruiker
Lutina75
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De afgelopen dagen staat er in de app dat ik mail zal ontvangen. Dat krijg ik niet terwijl het wel juist geadresseerd is. Vervolgens ontvang ik het een aantal dagen later met een sticker over de tekst: Herstel/retour huisadres.
Een vriendin had precies hetzelfde. Wat is hier aan de hand?

De oplossing

Ik wil uitleg en ik wil dat dit niet meer voorkomt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De herstel/retoursticker is op uw post geplakt omdat uw poststuk tijdens de postverwerking voor een andere straat of wijk dan de uwe gesorteerd is. Deze fout is ontdekt, daarom heeft uw poststuk deze sticker gekregen en is vervolgens opnieuw gesorteerd. Uw post is dus niet op een ander adres bezorgd, want de fout is tijdig ontdekt.

    Ik hoop dat ik hiermee uw onduidelijkheden heb kunnen wegnemen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen