Klacht POSTNL: post verdwijnt

Klachtnummer
# 382930
Gebruiker
ik2305
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kulker
Rode Klif 239
8223 CK
Lelystad

De oplossing

ik heb uw app geladen op mijn telefoon daarop kan ik zoals u weet zien wat ik voor post kan ontvangen via u ,mijn klacht is nu aan u dat ik een op de vier stukken niet ontvang, op 2 augustus 2019moest ik twee stukken ontvangen uit Frankrijk dit was ook te zien via uw app maar er is maar een bezorgt bij mij.
dit zijn nota's waarvan ik deze niet op tijd betaal een boet krijg van € 210.00 mijn vraag is wie betaald nu deze boete omdat het niet bij mij bezorg is.

Ik zou het erg op prijs stellen dat mijn post dat via u komt altijd krijg en niet dat er weer stukken verdwijnen, dit is niet de eerste keer dat ik dit aangeef.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het kwalijk dat u deze post uit Frankrijk tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Helaas kan ik de oorzaak van deze vermissing niet achterhalen. Briefpost is niet te traceren, ondanks dat er een foto van is gemaakt in de sortering voor de app. Briefpost is niet verzekerd bij schade of verlies en PostNL is tevens niet aansprakelijk voor gevolgschade.
    Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar uw klacht komt terecht bij de leidinggevende op de bezorgafdeling en die gaat dit bespreken en zal de bezorging extra in de gaten houden om dit weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen