Klacht POSTNL: Post verkeerd bezorgd.

LeukePlataan#915

De afgelopen 3 weken 4x post van iemand anders in de bus gekregen, nu zelfs post van een andere straat.

De postbode erop aanspreken dat dit niet meer gebeurt. Ik vraag me af of mijn post bij andere mensen terecht komt.

LeukePlataan#915
    Ik heb nog niets gehoord van PostNL.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u al meerdere malen post van andere adressen heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Van welke adressen heeft u foutieve post ontvangen?

- Stond er op deze post de melding PostNL port betaald of een streepjescode?

- Op welke datum is dit voor het laatst voorgevallen?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Goedendag.

We hebben 3x post van de buren 2 huizen verder gehad, dit is Tesselschadestraat 26 en wij wonen op 22. Geen idee meer welke datum dat was. Ik weet ook niet of er een streepjescode op port betaald op stond.
    De laatste keer kregen we post bestemd voor de Luciferstraat, dat was vorige week, aangezien wij vaak een paar dagen weg zijn, kan ik ook hier niet zeggen welke dag het was. Mijn man heeft de post zelf weggebracht.
    Alle 4 verkeerde bezorgingen waren in de laatste 4 weken.

Mijn e-mail adres is laura_horselenberg@hotmail.com

Met vriendelijke groeten
    Laura Horselenberg.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren