Klacht POSTNL: Post voor buren wordt in ons portaal gekwakt ipv juist bezorgd.

drostjw

De jongeman die sinds een week of wat met briefpost in onze buurt loopt, heeft de “goede” gewoonte om post die hij niet direct kan plaatsen, of waarvoor even zou moeten teruglopen, in ons portaal neer te gooien.
Met als gevolg vieze voetafdrukken op de enveloppen en blijkbaar de vraag of wij de post voor hem willen nabezorgen op het juiste adres.
Ook missen wij met enige regelmaat poststukken.
Kan Post.nl deze jongeman erop wijzen dat hij zijn taken blijkbaar niet helemaal goed begrijpt?

De bezorger aanspreken en hem zijn taak uitleggen.

drostjw
    Post.nl, svp een reactie op mijn klacht over de bezorger die de post in het buitenportiek neerkwajt, ipv het te bezorgen.
    drostjw
    En vanmiddag toen ik thuiskwam lag er dus weer een brief in het buitenportiek.
    Wanneer spreekt post.nl deze bezorger aan op zijn gedrag.
    Wat doet hij bijv met onze oproepen voor vaccinaties, en met onze stembewijzen?
    Waar gooit hij die neer iov die te bezorgen?
    Beseft hij hoe onverantwoordelijk zijn handelen is?

U geeft aan dat de postbezorger in uw wijk niet netjes te werk gaat met betrekking tot het leveren van de post. Ik vind het heel vervelend dat de bezorger niet de werkwijze van PostNL hanteert en bied daarvoor mijn welgemeende excuses aan. Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot. Binnen 3 werkdagen zullen deze telefonisch contact met u opnemen over deze klacht.

Ik ga er vanuit dat de bezorging van de post in uw omgeving dan weer zal zijn zoals u van ons gewend bent. Ik wil u dan ook hartelijk bedanken voor het doorgeven van deze klacht.

Vriendelijke groet,