Klacht POSTNL: Post voor buren wordt in ons portaal gekwakt ipv juist bezorgd.

Klachtnummer
# 521398
Gebruiker
drostjw
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De jongeman die sinds een week of wat met briefpost in onze buurt loopt, heeft de “goede” gewoonte om post die hij niet direct kan plaatsen, of waarvoor even zou moeten teruglopen, in ons portaal neer te gooien.
Met als gevolg vieze voetafdrukken op de enveloppen en blijkbaar de vraag of wij de post voor hem willen nabezorgen op het juiste adres.
Ook missen wij met enige regelmaat poststukken.
Kan Post.nl deze jongeman erop wijzen dat hij zijn taken blijkbaar niet helemaal goed begrijpt?

De oplossing

De bezorger aanspreken en hem zijn taak uitleggen.

3 reacties

  1. Auteur
    drostjw
    Datum
    Post.nl, svp een reactie op mijn klacht over de bezorger die de post in het buitenportiek neerkwajt, ipv het te bezorgen.
  2. Auteur
    drostjw
    Datum
    En vanmiddag toen ik thuiskwam lag er dus weer een brief in het buitenportiek.
    Wanneer spreekt post.nl deze bezorger aan op zijn gedrag.
    Wat doet hij bijv met onze oproepen voor vaccinaties, en met onze stembewijzen?
    Waar gooit hij die neer iov die te bezorgen?
    Beseft hij hoe onverantwoordelijk zijn handelen is?
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    U geeft aan dat de postbezorger in uw wijk niet netjes te werk gaat met betrekking tot het leveren van de post. Ik vind het heel vervelend dat de bezorger niet de werkwijze van PostNL hanteert en bied daarvoor mijn welgemeende excuses aan. Uw klacht heb ik doorgezonden naar het verantwoordelijke depot. Binnen 3 werkdagen zullen deze telefonisch contact met u opnemen over deze klacht.

    Ik ga er vanuit dat de bezorging van de post in uw omgeving dan weer zal zijn zoals u van ons gewend bent. Ik wil u dan ook hartelijk bedanken voor het doorgeven van deze klacht.

    Vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen