Klacht POSTNL: post wat soms redelijk belangrijk is komt niet aan

Klachtnummer
# 480647
Gebruiker
jimmybos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bij regelmaat komt er post te laat of niet aan
dit is best vervelend

De oplossing

dat het opgelost word

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van briefpost op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Begrijpelijk dat u uw poststukken graag zo snel mogelijk en in ieder geval wilt ontvangen. Er wordt hard gewerkt om alle zendingen zo snel mogelijk te bezorgen, maar dit lukt niet altijd al de volgende bezorgdag. De overige zendingen zullen alsnog binnen 5 bezorgdagen bij u moeten worden geleverd.

    Gezien u ook aangeeft dat uw briefpost niet altijd wordt ontvangen, kijk ik graag met u mee of ik hier een klacht over kan registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om dit direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Het aantal poststukken die u mist;
    - De data waarop u deze poststukken had moeten ontvangen;
    - De afzenders van de poststukken;
    - Uw e-mail adres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen