Klacht POSTNL: post wat soms redelijk belangrijk is komt niet aan

jimmybos

bij regelmaat komt er post te laat of niet aan
dit is best vervelend

dat het opgelost word

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van briefpost op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Begrijpelijk dat u uw poststukken graag zo snel mogelijk en in ieder geval wilt ontvangen. Er wordt hard gewerkt om alle zendingen zo snel mogelijk te bezorgen, maar dit lukt niet altijd al de volgende bezorgdag. De overige zendingen zullen alsnog binnen 5 bezorgdagen bij u moeten worden geleverd.

Gezien u ook aangeeft dat uw briefpost niet altijd wordt ontvangen, kijk ik graag met u mee of ik hier een klacht over kan registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om dit direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Het aantal poststukken die u mist;
    - De data waarop u deze poststukken had moeten ontvangen;
    - De afzenders van de poststukken;
    - Uw e-mail adres.