Klacht POSTNL: Post wederom als vuil behandeld.

Nattepost

Onze post is wederom compleet doorweekt. De bezorger hier heeft schijt aan alles. Hij loopt gewoon met een stapel post in zijn handen door de regen zonder deze af te schermen. Nu zaten er dit keer zeer belangrijke papieren bij o.a. officiele trouwpapieren en een contract van mijn werk. Deze zijn nu onbruikbaar en moeten opnieuw worden aangevraagd.

De bezorger hier op aanspreken, of deze anders ontslaan. Deze man heeft absoluut geen zin in zijn werk.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u natte post heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Inmiddels zie ik dat u hier contact over heeft gehad met onze klantenservice. Naar aanleiding van dit contact is er een klacht geregistreerd. De klacht is inmiddels besproken met de postbode.