Klacht POSTNL: Post weer niet bezorgd

Mar67

Post weer niet bezorgd, gaat nu om een tijdschrift waarvan ik nu dus een nr ga missen. Verzameling dan niet meer compleet. Wordt nu echt heel erg vervelend.

Een schadevergoeding van de kosten van mijn tijdschrift. En niet zoals de vorige tig keren een reactie van zonder track en tracé code kunnen we niets doen. Die smoes kennis nu wel.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik maak een melding voor u aan dat u dit poststuk nog niet heeft ontvangen, deze melding komt dan onder andere nog bij de bezorging terecht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - de afzender van het poststuk

- de afzender van het poststuk

Geachte mevrouw,

Bedankt voor de aanvullende informatie en deze afbeelding. Mijn excuses dat u dit tijdschrift nog niet heeft ontvangen. Graag wil ik dit toelichten.

Briefpost is niet verzekerd bij schade of verlies. Ik heb niet de mogelijkheid om u hiervoor compensatie aan te bieden. Ik zie op de foto dat er de datum van 12 januari bij staat. Wanneer u post in de app ziet, kan het uiterlijk nog 5 bezorgdagen (di-za) duren voordat het poststuk aan komt. Momenteel is het ook nog heel druk. Dit houdt in dat het uiterlijk dinsdag 19 januari nog kan worden afgeleverd. Ik wil u verzoeken om dit af te wachten. Ik laat de melding hier open staan. Als de zending er op dat moment nog niet is, kunt u mij dit kan laten weten en kan ik alsnog een klacht voor u aanmaken.

Uiteraard verneem ik het ook graag als het poststuk wel is aangekomen. Ik zie uw reactie graag nog tegemoet.

Mar67

Weer een standaard antwoord. Maar dit is een structureel probleem. Vind het van de gekke dat het mij geld kost als de post een poststuk niet bezorgd. Ga nu een melding doen bij amc consuwijzer en kijken welke stappen ik nog kan ondernemen. Misschien de rijdende rechter mr Frank visser
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u een structurele oplossing wilt voor deze situatie. Graag informeer ik u.

Er is reeds een klacht geregistreerd over de vermiste post, die klacht is op dit moment nog in behandeling bij de bezorgafdeling. Over de afhandeling van deze klacht en de ondernomen actie zal uiterlijk 29 januari contact met u worden opgenomen. Ik zal u moeten vragen het bericht hierover af te wachten.