Opgelost door POSTNL: Post weg

palland

Aangetekend post niet ontvangen en nu spoorloos

Post NL zou eens beter met andermans post on moeten gaan en dat klanten service
Die snappen al helemaal niets dit is nu al de derde keer elke keer krijg je melding dat je pakket komt en nee je vrij en dan komen ze niet en als je dan belt dan zeggen ze dat het nog niet in de sorteercentrum is heel raar dat je dan wel kan zeggen wanneer je komt
Maar nu gaat het om aangetekend post zeer belangrijk en nu is het gewoon weg 😡😡😡😡😡

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw aangetekende zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp inderdaad dat u deze zending graag snel wil ontvangen. Het lijkt erop dat de zending door de drukte vertraagd is geraakt in de verwerking. Ik zie ook dat er vanuit de afzender een onderzoek naar deze zending bij ons op is gestart, zodat verder uitgezocht kan worden waar deze zending nu exact is en wanneer deze bezorgd zal worden. In ieder geval excuus voor het ongemak.