Opgelost door POSTNL: Post weg

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 611147
Gebruiker
palland
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Aangetekend post niet ontvangen en nu spoorloos

Gewenste oplossing

Post NL zou eens beter met andermans post on moeten gaan en dat klanten service
Die snappen al helemaal niets dit is nu al de derde keer elke keer krijg je melding dat je pakket komt en nee je vrij en dan komen ze niet en als je dan belt dan zeggen ze dat het nog niet in de sorteercentrum is heel raar dat je dan wel kan zeggen wanneer je komt
Maar nu gaat het om aangetekend post zeer belangrijk en nu is het gewoon weg 😡😡😡😡😡
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw aangetekende zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp inderdaad dat u deze zending graag snel wil ontvangen. Het lijkt erop dat de zending door de drukte vertraagd is geraakt in de verwerking. Ik zie ook dat er vanuit de afzender een onderzoek naar deze zending bij ons op is gestart, zodat verder uitgezocht kan worden waar deze zending nu exact is en wanneer deze bezorgd zal worden. In ieder geval excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen