Opgelost door POSTNL: post weggemaakt

vrouwmens2129

verpleeghuis heeft post opgestuurd omdat we niet op bezoek mogen, gepost 9 juli 2020 en nu nog niet aangekomen. Waardeloos want er zijn rekeningen die we moeten betalen! Van adres naar adres in dezelfde plaats. namelijk Leeuwarden...Je kan nog beter een postduif sturen.

post zoeken

vrouwmens2129
    het is verstuurd vanuit verpleeghuis in Tjotterstraat 16 in Leeuwarden op 9 juli. Het is de postbus gedaan die daar voor de deur staat. Het is verstuurd naar de Hempenserweg 2 flat 129 8935aa Leeuwarden.
    Mijn mailadres is vrouwmens@gmail.com. De medewerkster van het verpleeghuis heeft het zelf op de bus gedaan.
    Is dit voldoende info? Groet,
    L.Jongbloed
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw klacht geregistreerd. Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of
    klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

vrouwmens2129
bij herhaling ondernemen ze actie indien mogelijk