Klacht POSTNL: Post word in de vuilnisbak bezorgd

Klachtnummer
# 59870
Gebruiker
Richarddodgew200
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had van de week een bestelling gedaan bij een bedrijf
en post.nl kwam het bezorgen vandaag .
Toen ik thuis kwam lag er een briefje van de bezorger in de brievenbus !
Er stond aangezien er niemand thuis was en ook de buren niet
heb ik het in de kliko gedaan !
Je reinste waanzin
Ten eerst als er niemand thuis is dan kom je een dag later of s avonds
Ten tweede het pakket is over 100 euro watik besteld heb
Ten derde Op vrijdag halen ze hier het vuil op
Zou jammer dat ik geen foto s kan plaatsen hier

De oplossing

Bij deze zou ik een schriftelijk escuus van de persoon in kwestie met tekst en uitleg over het gebeuren en handtekening van z'n leidinggevende of meerdere zeer op prijs stellen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van der Ende,Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat uw zending is achtergelaten in de container. Dit is absoluut niet de normale aanbiedprocedure en bied mijn excuses aan voor dit ongemak.Ik zie dat u telefonisch ook contact heeft gehad. Mijn collega heeft uw klacht genoteerd en de bezorger is hierop aangesproken. Ik heb uw melding hierbij toegevoegd dat u graag een excuses wil ontvangen van de desbetreffende bezorger. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen