Klacht POSTNL: Post word met regelmaat niet ontvangen / verkeerd bezorgd.

Klachtnummer
# 400667
Gebruiker
AvL7482#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post word met regelmaat niet door ons ontvangen, waarvan wij vermoeden dat deze door de postbode verkeerd bezorgd word.
Het betreft hier dure tijdschriften waar wij op geabonneerd zijn, en nu weer een aantal foto's welke wij hebben laten afdrukken.

De oplossing

Dat wij de voor ons bestemde post in onze brievenbus mogen ontvangen en niet dat van een ander

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat uw poststukken niet aankomen, ik begrijp dat u hier contact over zoekt. Onze medewerkers doen hun best om uw post correct en tijdig te bezorgen. Mijn excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd.
    Ik wil uw melding doorzetten naar de leidinggevende in uw bezorggebied. Hij/zij gaat onderzoeken of dit probleem in uw postcodegebied vaker voorkomt en zal waar nodig actie ondernemen. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder trackingcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * De naam van de afzender;
    * Datum van versturen;
    * Of de post zeker door PostNL geleverd dient te worden;
    * Om hoeveel poststukken dit gaat;
    * Of u de zendingen in de PostNL app gezien heeft;
    * Uw e-mailadres.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?