Klacht POSTNL: Post word niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567386
Gebruiker
L.P.M. van Nijnatten
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Brievenbuspakje ligt al meer dan een maand bij het sorteercentrum
Post nl wil niet nazoeken waar pakje is ondanks track and trace code
Kragen via chatbot en bellen heeft geen nut
Er word geen actie ondernomen

Gewenste oplossing

In het sorteercentrum mijn post zoeken .
En alsnog leveren
Geboden oplossing
Geen oplossing. Brievenbuspakjes worden niet behandeld. Ondanks track and trace code die ook voor post nl te volgen is Ter genoegdoening werd een plastic prul van een kaarthouder gestuurd. Ik mijn geld kwijt Post nl in de jammer dan doos En zijn er klaar mee. En pakje is nog steeds in sorteercentrum volgens scannen op post nl punt. Nu 2 maanden. En dit geval is niet het enige. Ik verwacht nog een zending uit italie Is al twee weken in nederland volgens track and trace. Maar blijft melding geven. Sorry bezorgmoment niet gehaald.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een brievenbus pakket wat naar u is verstuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u getracht te bellen. Helaas is dit niet gelukt daarom informeer ik u op deze wijze.

    Helaas is het bij deze zendingen niet mogelijk een onderzoek op te starten. Aan de hand van uw gegevens heb ik kunnen zien dat de afzender de vermissing ook bij ons heeft gemeld. De verzendkosten zijn aan de afzender gerestitueerd zoals bij een vermissing van een brievenbus pakket gebruikelijk is. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen