Klacht POSTNL: post word verkeerd of niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 304600
Gebruiker
rene7075
Datum
1 reactie

Details

De klacht


onze post word al ruim drie jaar verkeerd of niet bezorgd in zandvoort , na ruim 40 meldingen te hebben gedaan en zelf op het depot te zijn geweest , nog geen verandering .
Twee weken geleden weer gebeld , met mevr Roubos gesproken , die beloofde dat ik dezelfde gebeld zou worden ..................u raad het al , nu twee weken later nog niets gehoord , ik moest een wia uitkering aanvragen maar heb nooit de post binnen gekregen waardoor ik nu met een strafuitkering zit , vandaag weer gebeld en sjah , we kunnen niets doen meneer , we hebben de melding gemaakt , dikke lul meneer van engelen en fijne avond !
Waar is de tijd dat klant nog koning was ????

De oplossing

dat mijn post gewoon komt en op mijn adres en niet bij de buren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Van Engelen,

    Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat de bezorging al meerdere jaren niet naar tevredenheid verloopt. U heeft hierover al meerdere malen contact gehad, maar er zit geen verbetering in. Onlangs heeft u een klacht ingediend en u zou hierover worden geïnformeerd, echter is dit ook niet gebeurd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil u ten eerste mijn excuses aanbieden voor al het ongemak dat is ontstaan. Volgens mijn gegevens heeft mijn collega inmiddels een mail gestuurd over de verdere afhandeling van uw klacht. Ik kan aan de uitslag hiervan niets wijzigen. Mocht het opnieuw mis gaan, kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rene7075
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben nog niet eens gebeld , wat wel beloofd is en helemaal niets gehoord of teruggekoppeld , WAARDELOOS !!!! Na 3 jaar en bijna 50 meldingen nog geen verbetering
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen