Klacht POSTNL: Post wordt doorgestuurd naar oude eigenaar

ngommers

Geachte PostNL,

Ik heb een huis gekocht en daar wordt post t.a.v. mij naar toe gezonden, echter blijkt het dat jullie mijn post doorzenden aan de oude eigenaar. Waardoor ik de post dus niet direct ontvang en de oude eigenaar mijn post op zijn nieuwe adres ontvangt en mijn post open maakt.

Hoe kan dit? En wat gaat PostNL er aan doen om te voorkomen dat dit in het vervolg weer gebeurd.

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Mvg,

Zorgen dat post aan mij gericht gewoon aankomt en aan de oude bewoner wordt doorgestuurd naar hem.

Geachte mevrouw Gommers,

Graag help ik u verder met uw klacht. Wat vervelend dat uw post onterecht is doorgestuurd! Hiervoor bied ik u onze excuses aan. Naar aanleiding van de klacht heb ik geprobeerd u te bellen omdat ik nog één kleine aanvullende vraag heb: was de post doorgestuurd met een sticker of met een printregel? Deze informatie is belangrijk omdat het aangeeft waar de fout zit.

Is dit de enige post waarvan u weet dat het is doorgestuurd?

Wil u ons nog laten weten of er dus een sticker of printregel op de post heeft gezeten? Dit kunt u ook doen via www.postnl.nl/klantenservice (chat en social media zijn gratis contactopties). Dan kunnen we met uw klacht aan de slag om te voorkomen dat het weer gebeurt!

Alvast bedankt en vriendelijke groet,
    An