Opgelost door POSTNL: Post wordt gedumpt en app is leeg

content Opgelost
Anna1971

Post wordt in de bosjes gedumpt, kwamen we vandaag achter nadat we al weken post missen. Post in de app is ineens onzichtbaar

Post moet weer normaal worden bezorgd en de app weer worden bijgewerkt

Bedankt voor uw bericht. Wat erg dat u post in de bosjes heeft gevonden. Dit is absoluut niet de bedoeling en hier bied ik mijn excuses voor aan. Graag wil ik hier ook een melding van maken. Kunt u mij bevestigen dat dit echt post is wat door ons geleverd diende te worden? Hoeveel poststukken lagen er ongeveer? Was dit ook post voor anderen of enkel voor u? En waar (locatie) vond u het in de bosjes? Zodra ik dit weet ga ik hier direct achteraan!

Het probleem dat de post niet zichtbaar is in de app zou inmiddels moeten zijn opgelost.

Anna1971
    Bedankt, heb begrepen dat de bezorger inmiddels is ontslagen. Het was echt post die via jullie moest komen ja en niet alleen voor ons. Maar ik had het niet gevonden hoor. Iemand kwam het brengen. Maar goed, het is kennelijk opgelost door het ontslag van de bezorger

Anna1971
Ontslag van de bezorger. Vervanger bezorgt de post weer goed!