Opgelost door POSTNL: Post wordt gedumpt en app is leeg

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 444069
Gebruiker
Anna1971
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Post wordt in de bosjes gedumpt, kwamen we vandaag achter nadat we al weken post missen. Post in de app is ineens onzichtbaar

De oplossing

Post moet weer normaal worden bezorgd en de app weer worden bijgewerkt

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wat erg dat u post in de bosjes heeft gevonden. Dit is absoluut niet de bedoeling en hier bied ik mijn excuses voor aan. Graag wil ik hier ook een melding van maken. Kunt u mij bevestigen dat dit echt post is wat door ons geleverd diende te worden? Hoeveel poststukken lagen er ongeveer? Was dit ook post voor anderen of enkel voor u? En waar (locatie) vond u het in de bosjes? Zodra ik dit weet ga ik hier direct achteraan!

    Het probleem dat de post niet zichtbaar is in de app zou inmiddels moeten zijn opgelost.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Anna1971
    Datum
    Bedankt, heb begrepen dat de bezorger inmiddels is ontslagen. Het was echt post die via jullie moest komen ja en niet alleen voor ons. Maar ik had het niet gevonden hoor. Iemand kwam het brengen. Maar goed, het is kennelijk opgelost door het ontslag van de bezorger

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anna1971
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ontslag van de bezorger. Vervanger bezorgt de post weer goed!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen