Klacht POSTNL: Post wordt geregeld niet of veel te laat bezorgd.

Klachtnummer
# 425992
Gebruiker
natuwes
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Post wordt geregeld veel te laat of niet bezorgd. In het afgelopen jaar op mijn adres al vijf tot tien keer het geval. Post wordt door postnl zoekgemaakt.

Gewenste oplossing

Bij postnl moet men eindelijk eens aanleren wat klantgericht werken betekent. Zorg er gewoon voor dat post binnen een dag, twee dagen, na ontvangst bij dit bedrijf wordt bezorgd. Stop met aanmodderen en doe gewoon waar jullie voor betaald worden, nl. op tijd post bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u meerdere poststukken niet of te laat heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er naar aanleiding van uw contact via onze klantenservice op 21 februari een klacht voor u is aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit zal worden gebruikt om de bezorging op uw adres in de gaten te houden en te verbeteren. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden is het niet mogelijk om de exacte oorzaak te achterhalen. Mochten wij het poststuk toch nog aantreffen, dan zullen we het uiteraard bezorgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen